gdtg

 

فرچه شویی چیست؟ شستشوی کف / سابکار

فرچه شویی چیست؟

به روش شستشویی گفته میشود که در آن شستشوی کف با استفاده از فرچه های سیمی انجام میشود . در فرچه شویی تمامی جرم و چسب و کثیفی از روی سنگ تمیز میشود . برای سفید کردن کف میتوان از روش فرچه شویی استفاده کرد. 

در ادامه مقاله با فرچه شویی کف بیشتر اشنا خواهیم شد.

 

در فرچه شویی استاد کار این کار ، با استفاده از دستگاه و اتصال فرچه ها به دستگاه اقدام به شستشوی کف شما کرده و سطح شمارا شستشو میدهد. البته برای همه کف ها فرچه شویی انجام نمیشود . 

کف هایی که فرچه شویی میشوند

فرچه شویی برای همه کف ها ممکن است و انجام میشود . برای براق کردن کف و شستشوی کف خانه با دستگاه روش فرچه شویی بهترین گزینه است . اما فرچه ها برای سطوح خاصی به تنهایی استفاده میشوند . به دلیل ساختار فرچه های سیمی برای شستشوی کف های سنگی با فرچه ، زبری سیم ها باعث ایجاد خط بر روی سنگ ها میشود . شاید در ابتدا شکل آن تمیز شود اما بعد از یک هفته سیاه و چرکی خواهد شد . 

اما برای شستشوی کف های سرامیکی ، گرانیتی و موزاییک های سیمانی میتوانیم از روش فرچه شویی به تنهایی استفاده کنیم . این کف ها در مقابل این نوع از خراش ها مقاوم بوده و با چرخیدن فرچه بر رویشان خط خطی نشده و چرک نمیشوند.

برای کف هایی که غیر از این هستند باید علاوه بر فرچه شویی کفسابی نیز انجام شود . ابتدا با روش فرچه شویی کف را شستشو میهیم و کف خانه یا کف پارکینگ را به خوبی شستشو داده و تمیز میکنیم سپس با استفاده از لقمه های مخصوص کف خانه را تمیز و زیبا میکنیم.

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

خحنت

potr