خحنت

 

از بین بردن لکه ها روی سرامیک

ریختن رنگ و لکه های چسبنده به سطح سرامیک باعث کثیف شدن و زشت شدن آن میشود . برای از بین بردن این رنگ ها و کثیفی بهترین راه فرچه شویی است .  ما برای از بین بردن لکه های رنگ از روی سرامیک ها از روش فرچه شویی استفاده میکنی

از بین بردن لکه ها روی سرامیک

م. 

در این روش تمامی رنگ های روی سرامیک ها پاک و تمیز میشوند. علاوه بر پاک شدن رنگ های روی سرامیک لکه های دیگر مثل لکه سیمان و گچ نیز از سطح سرامیک ها پاک میشوند.

قیمت و سرعت انجام این نوع خدمات بسیار مناسب وبده و با قیمت پایین تبدیل به بهترین روش تمیز و براق کردن سرامیک ها شده است . برای شستشوی سرامیک ها  چندین روش وجود داد . 

برای مثال :

  •  شستن با مواد اسیدی : در این روش جرم و سیاهی از روی سرامیک ها تمیز میشود و سرامیک سفید و براق خواهد شد . البته این نوع از شستشو رنگ ها و ریخته شدن جوش بر سطح سرامیک را پا نمیکند و فقط جرم های رویی سرامیک ها پاک و تمیز میشوند . البته لازم به ذکر میباشد که رد این روش نکاتی وجود دارد که حتما باید به آن دقت کنید . برای مثال استفاده از این مواد شوینده و اسیدی قوی برای شخص خطر ناک بوده و با ازاد کردن بو و گاز اسیب زا به بدن شما صدمه میزند . علاوه ب آن ریختن مواد اسیدی روی سنگ باعث سوختن سنگ شده و سطح آن سریعا سیاه و کدر خواهد شد . 

ریختن مواد اسیدی به دلیل خورنده بودن آن نیز بسیار خطرناک است زیرا با سوزاندن گوشت بسیار میتواند به شما اسیب بزند . ما این روش را توصیه نمیکنیم.

  • فرچه شویی : فرچه شوی یکی از پر کاربرد ترین فعالیت ها در صنعت کفسابیست. برای از بین بردن لکه ها روی سرامیک ها و از بین بردن جرم ها از روی سرامیک ما از این روش استفاده میکنیم. در این روش استاد کار با استفاده از فرچه ای سیمی مخصوص شستشوی سرامیک و سطوح خاص ، سطح سرامیکی شما را شستشو داده  و مثل روز اول سطح سرامیکی تان را براق و زیا میکند. 

برای سفارش و دریافت مشاوره با شماره 9064-530-0990 تماس بگیرید . ما در 7 روز هفته و 24 ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم !.

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

gdtg

potr